Գնահատման նոր համակարգի ներդրումը դրոցական համակարգում, առավել ևս ավագ դպրոցում ավելի քան անհրաժեշտ է , քանզի այն հնարավորություն է տալիս նախկին գնահատման համակարգի փոխարեն գնահատել աշակերտներին ավելի օբեկտիվ :
Գործակիցների ներդրումը գնահատման համակարգում հնարավորություն է տալիս առանձին առանձին գնահատել աշակերտի առաջադիմությունը բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքի ժամանակ, որոնց ընդհանուր արդյունքի հիման վրա ձևավորվում է աշակերտի վերջնական գնահատականը:
Նախկին գնահատման համակարգը այդպիսի հնարավորություն չեր տալիս, քանի որ բոլոր բաժինները հավասար էին գնահատվում, սակայն մեկ օրվա բանավոր պատասխանի գնահատականը չի կարելի հավասարեցնել թեմատիկ գրավոր աշխատանքի արդյունքի հետ, որտեղ ամփոփվում են տվյալ թեմայից աշակերտի փաստացի գիտելիքները, առավել ևս չի կարելի հավասարեցնել կիսամյակային ամփոփիչ գնահատականին, որը ռեալ պատեկերացում է տալիս աշակերտի կիսամյակի ընթացքում ստացած գիտելիքների վերաբերյալ:
Այստեղ բացառություն կարելի է կատարել որոշ առարկաների դեպքում, որի ժամանակ առավել կարևորվում է բանավոր խոսքի արժեքը` գրականություն, օտար լեզուներ և այլն:
Նոր գնահատման համակարգը որոշ դժգոհություններ է առաջացրել ուսուցիչների մոտ,կապված գործակիցների հաշվարկի հետ, սակայն հարկ է նշել , որ այդ խնդիրը շատ հեշտ է լուծվում, քանի որ տեխնոլոգիաների կիրառումը մեզ տալիս են լայն հնարարվորություններ:
Դեռևս 2008-2009 ուսումնական տարուց սկսած մեր դպրոցում կիրառվում է գնահատման նոր համակարգը, որի ճիշտ կազմակերպման համար լայնորեն օգտագործվում է համակարգիչը և EXCEL ամակարգչային ծրագիրը:
Նախ այդ ծրագրի միջոցով կազմվեց համապատասխան առարկաներով և համապատասխան գործակիցներով էջեր, որից հետո ուսուցիչների և համակարգչային մասնագետների օգնությամբ աշակերտների գնահատականները ներմուծվեցին համակարգիչ, իսկ համակարգիչը ավտոմատ կերպով հաշվում է նրանց կիսամյակները առանձին առանձին, ապա նաև միասին:Որից հետո ուսուցչին մնում է միայն գնահատականները անց կացնել համակարգչի մեջ:
Գործընթացի հեշտացման համար, կիսամյակի ընթացքում դասղեկների և տեխնիկական աշխատողների օգնությամբ գնահատականները անց են կացվում համակարգիչ` հետագայում ծանրաբեռնվածությունից խուսափելու համար:
Դրական է նաև այն, որ այդ միջոցով դեռ կիսամյակի կեսերին դու կարող ես տեսնել աշակերտի առաջադիմության ընթացքը և անհրաժեշտության դեպքում ժամանակին կանխել անցանկալի հետևանքները:
Գործակիցների ներդրումը գնահատման համակարգում հնարավորություն է տալիս առանձին առանձին գնահատել աշակերտի առաջադիմությունը բանավոր, գրավոր և գործնական աշխատանքի ժամանակ, որոնց ընդհանուր արդյունքի հիման վրա ձևավորվում է աշակերտի վերջնական գնահատականը:
Նախկին գնահատման համակարգը այդպիսի հնարավորություն չեր տալիս, քանի որ բոլոր բաժինները հավասար էին գնահատվում, սակայն մեկ օրվա բանավոր պատասխանի գնահատականը չի կարելի հավասարեցնել թեմատիկ գրավոր աշխատանքի արդյունքի հետ, որտեղ ամփոփվում են տվյալ թեմայից աշակերտի փաստացի գիտելիքները, առավել ևս չի կարելի հավասարեցնել կիսամյակային ամփոփիչ գնահատականին, որը ռեալ պատեկերացում է տալիս աշակերտի կիսամյակի ընթացքում ստացած գիտելիքների վերաբերյալ:
Այստեղ բացառություն կարելի է կատարել որոշ առարկաների դեպքում, որի ժամանակ առավել կարևորվում է բանավոր խոսքի արժեքը` գրականություն, օտար լեզուներ և այլն:
Նոր գնահատման համակարգը որոշ դժգոհություններ է առաջացրել ուսուցիչների մոտ,կապված գործակիցների հաշվարկի հետ, սակայն հարկ է նշել , որ այդ խնդիրը շատ հեշտ է լուծվում, քանի որ տեխնոլոգիաների կիրառումը մեզ տալիս են լայն հնարարվորություններ:
Դեռևս 2008-2009 ուսումնական տարուց սկսած մեր դպրոցում կիրառվում է գնահատման նոր համակարգը, որի ճիշտ կազմակերպման համար լայնորեն օգտագործվում է համակարգիչը և EXCEL ամակարգչային ծրագիրը:
Նախ այդ ծրագրի միջոցով կազմվեց համապատասխան առարկաներով և համապատասխան գործակիցներով էջեր, որից հետո ուսուցիչների և համակարգչային մասնագետների օգնությամբ աշակերտների գնահատականները ներմուծվեցին համակարգիչ, իսկ համակարգիչը ավտոմատ կերպով հաշվում է նրանց կիսամյակները առանձին առանձին, ապա նաև միասին:Որից հետո ուսուցչին մնում է միայն գնահատականները անց կացնել համակարգչի մեջ:
Գործընթացի հեշտացման համար, կիսամյակի ընթացքում դասղեկների և տեխնիկական աշխատողների օգնությամբ գնահատականները անց են կացվում համակարգիչ` հետագայում ծանրաբեռնվածությունից խուսափելու համար:
Դրական է նաև այն, որ այդ միջոցով դեռ կիսամյակի կեսերին դու կարող ես տեսնել աշակերտի առաջադիմության ընթացքը և անհրաժեշտության դեպքում ժամանակին կանխել անցանկալի հետևանքները:
No comments:
Post a Comment